Media Sosial

fb  rss
fb ikon  rss ikon
faq hubungi-kamiaduan   peta-laman

Rujukan Fail : ANM.PHG.100-2/3/2 (15)

 

HEBAHAN: KAJIAN KEBERKESANAN PERKHIDMATAN JANM NEGERI/CAWANGAN TAHUN 2021

Dengan segala hormatnya merujuk kepada perkara diatas.

Sukacitanya dimaklumkan bahawa satu Kajian Keberkesanan Perkhidmatan JANM Negeri/Cawangan Tahun 2021 akan diadakan. Kajian ini bertujuan untuk mengetahui tahap keberkesanan perkhidmatan serta cadangan penambahbaikan yang bersesuaian untuk dilaksanakan di JANM Negeri/Cawangan termasuk Bahagian Akaun Kementerian Kewangan (BA MOF).

Sehubungan dengan itu, kerjasama YBhg.Datuk/Dato’/Datin/Tuan/Puan adalah dipohon untuk mengisi dan menjawab soal selidik/kajian tersebut secara atas talian(online) mulai 15 Oktober 2021 sehingga 15 November 2021.

 

https://forms.gle/FL1A5J4CKDiuzgH38

Segala kerjasama YBhg. Datuk/Dato’/Datin/Tuan/Puan berhubung perkara ini amatlah dihargai dan diucapkan terima kasih.

Sekian, terima kasih.

 

Unit Pengurusan Prestasi

JANM Negeri Pahang

27 Oktober 2021