Media Sosial

fb  rss
fb ikon  rss ikon
faq hubungi-kamiaduan   peta-laman

Rujukan Fail : ANM.PHG.100-2/3/2 (17)

Dengan segala hormatnya saya merujuk kepada perkara di atas,

2.     Sukacita dimaklumkan bahawa satu kajian soal selidik bagi mengenal pasti tahap kepuasan pelanggan warga JANM Tahun 2021 sedang dijalankan bermula 3 Januari 2022 sehingga 3 Februari 2022.

3       Sehubungan itu, kerjasama YBhg. Datuk/Dato'/Dr./Tuan/Puan adalah dipohon untuk memanjangkan soal selidik ini kepada pelanggan di pejabat masing-masing. Kajian boleh diakses di portal rasmi JANM melalui pautan berikut:

https://www2.anm.gov.my/soalselidik/Lists/Soal%20Selidik%20Kajian%20Kepuasan%20Pelanggan%20JANM%202022/NewForm3.aspx?Source=/soalselidik/Site%20Pages/terimakasih3a.aspx

4.      Perhatian dan kerjasama YBhg. Datuk/Dato'/Dr./Tuan/Puan berhubung perkara ini amatlah dihargai.

 

Sekian, terima kasih.

 

Unit Pengurusan Prestasi

JANM Negeri Pahang

14 JAN 2022